Anna Kendrick vorbeste despre Zori de zi si Taylor Lautner


La doar 26 de ani, Anna Kendrick a avut parte de lauda si o nominalizare la Oscar pentru rolul ei din Up in the air.Dar, adevarata ei faima a venit o data cu franciza Amurg, o franciza ce tocmai a terminat-o de filmat.
„Cand s-a terminat, am simtit ca si cum am sarbatorit. Nu am simtit tristete. Am trecut prin aceste filme nebune fara sa ne pierdem degetele de la maini sau picioare. S-a simtit precum o misiune implinita.”

Despre Taylor Lautner, Anna Kendrick a declarat ca „este un adult mai resposabil decat toti cei pe care ii cunosc. La un moment dat, m-a vazut la o petrecere cu un prieten, amandoi mai in varsta decat el, iar inainte sa plece a spus ‘copii, distracti-va in seara asta.’ Am fost ceva gen ‘Trebuie sa fi presedinte intr-o buna zi, domnule.’ Sunt uimita de maturitatea lui.”

Lasă un comentariu